ח"כ לשעבר דב חנין: "המס על כלים חד"פ – טעות איומה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ לשעבר דב חנין: "המס על כלים חד"פ – טעות איומה"

    יו"ר פורום האקלים הישראלי, ח"כ לשעבר דב חנין שוחח עם 'קול חי': "אני מאד בעד איכות הסביבה, שיתפתי פעולה עם גפני וליצמן במאבק על איכות הסביבה, אבל למה הממשלה לא מקדמת סגירת המפעלים המזהמים בחיפה? חמור מאד שמתחילים קמפיין בעד איכות הסביבה במלחמה נגד החרדים"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Miriam Alster/Flash90

    יו"ר פורום האקלים הישראלי, ח"כ לשעבר דב חנין מתנגד להטלת המס על הכלי החד פעמיים וטוען כי זו טעות איומה. "אני מאוד מצטער על המהלך הזה, אני מאוד מחויב לענייני הסביבה ואני באמת בעד שאנשים ימעטו בשימוש בכלי החד פעמיים, אבל השאלה איך עושים את זה. צריך לתת לאנשים חלופות. קודם כל, הסברה. שנית, מדוע לא מסבסדים מדיחי כלים ברבע מחיר למשפחות ברוכות ילדים?"

    בריאיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם, אמר חנין: "אני פתאום רואה את משרד האוצר דואג להגנת הסביבה ואני שואל את עצמי למה האוצר לא נלחם לסגירת המפעלים המזהמים במפרץ חיפה?, שגם יוצרים בעיה סביבתית ותורמים למשבר האקלים וגם מסכנים את הבריאות של האנשים".

    לדבריו "קראתי מכתב חשוב של רבנים על נושא האקלים, שכתבו על זה שזה לא רק נושא של בל תשחית אלא פיקוח נפש. אנחנו צריכים התגייסות של כל הציבורים למערכה הזו. הדבר הכי לא נכון להתחיל את המהלך הגדול של השינוי במאבק עם הציבור החרדי. זו טעות איומה".

    עוד הוסיף חנין: "היו לי שיתופי פעולה פורים בכנסת במשך שנים עם חברי הכנסת החרדים בנושא הזה, עם גפני ועם וליצמן".

    "בכדי להתמודד עם משבר האקלים, אנחנו חייבים לייצר שותפות רחבה", הוא הסביר. "הציבור החרדי הוא בן ברית, הוא צריך תחבורה ציבורית למשל – והיא דווקא הפתרון".



    0 תגובות